تا رایگان است بجمبید.!!!فرصت محدود شد...
نوشته شده توسط : دانشجو

فقــــــ!ـــط برای 8نفر دیگر

رایگان است!

نفر اول محمد حسین...قاصدک پاتوق

نفر دوم احسان.......وبلاگ شخصی

نفر سوم لاو......سایت لا تو لاو

(توصیه مدیر به لاو عزیز:سایتتون ارزششو داره تا49تومن با هم دیگه روی قیمت به توافق می رسیم.)

اول سفارش دهید... وسپس مارا لینک کنید





:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
لاو در تاریخ : 1391/5/13/5 - - گفته است :
خودت یه چیز بزار سلیقه خودت ناناز یه انجمن دارم به اسمه انجمن لاوتولاو یه چت روم دارم به اسمه چت روم لاوتولاو خفن درست کن

/weblog/file/img/m.jpg
لاو در تاریخ : 1391/5/13/5 - - گفته است :
فرق نمیکنه یه سایره عادی که همه جا هست متنشم خودت یه چیزه خوب خفن بزار دیکه یه انجمن دارم یه چت روم اسمه چت رومم لاوتولاوه اوکیس کن قربونت

/weblog/file/img/m.jpg
لاو در تاریخ : 1391/5/12/4 - - گفته است :
سلام د وسته خوبم دوتا بنر میخواستم یکی برایه چت رومم یکی برایه انجمنم پاسخ مدیر:ممنون.شما باید سایز ورنک ومتن داخل بنر رو بگید همین طوری که نمیشه؟!لا اقل بگید کجا می زارینش!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
محمد حسین در تاریخ : 1391/5/11/3 - - گفته است :
لینکت کردم
پاسخ:ممنون.از سایر دوستان هم می خام که ما رو لینک کنن.

/weblog/file/img/m.jpg
محمد حسین در تاریخ : 1391/5/11/3 - - گفته است :
لینکت کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: